7. Русанівка та Березняки.
Будівництво житлових масивів на Русанівці, а потім і на Березняках різко підвищило важливість трамвайної лінії.
>>>
|
Територія сучасної Русанівки протягом ХІХ - першої половини ХХ століття залишалася майже незаселеною. Будівництво житлового масиву - на ті часи зразкового - суттєво змінило панораму лівобережжя. Одні з перших новобудов Русанівки. [1964, М. Плаксин (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид на новий місток через Русанівський канал, який утворився внаслідок забирання піску для намиву масиву, і завдяки якому Русанівку називають Київською Венецією (з самою Венецією особисто я не бачу жодної схожості, окрім розташування на острові). Русанівську набережну ще не збудовано. Дамба-дорога, яку, скоріше за все, було прокладено після відновлення Наводницького мосту для сполучення Микільської слобідки з правобережжям, ще існує, але вже не використовується. [.08.1964, Б. Бабанова (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Панорама проспекту Возз'єднання. Територія біля каналу ще не впорядкована, а на протилежному боці ще видніються залишки Кухмістерської слобідки. Будинок, що сховався у зелені, існує й дотепер. [.08.1964, Б. Бабанова (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид на Русанівську набережну від мосту ім. Патона. Лише за один рік вид місцевості докорінно змінився. У кадрі також автобус маршруту № 77 або 48. [28.09.1965, К. Шамшин (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Ikarus-556 на щойно відкритому маршруті № 49, який сполучив вул. Серафимовича зі станцією метро „Лівобережна" на тлі трьох будівель по Русанівській набережній 18, 16 та 12. Пізніше на будинках з'являться написи - ЛЕНИН, ПАРТИЯ, НАРОД (по одному на кожному). [09.09.1970, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид на Русанівський канал та вул. Ентузіастів під час розливу Дніпра. У кадрі також автобус маршруту № 48. [.04.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид на Русанівку та просп. Возз'єднання від мосту ім. Патона. Вагон № 5311 з так званою гірською передачею депо ім. Красіна (у січні 1970 року переданий у Дарницьке депо) рухається за маршрутом № 27 у напрямку Ленінградської пл. [.02.1969, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Пішохідний місток та панорама Березняків. Територія майбутнього масиву ще огороджена парканом, не прокладено жодної нової вулиці, але три перших будинки вже незабаром прийматимуть новоселів. [.11.1967, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид майже з тої самої точки. Посаджені 1968 року дерева добряче підросли, вже з'явилися перші вулиці та автобусний маршрут № 49. [09.09.1970, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Вид пішохідного містку під час повені на Дніпрі. Човни мешканцям масивів, на відміну від їхніх попередників, вже не потрібні, але між тим пішохідні доріжки вздовж каналу затоплені. [.04.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Панорама Березняків в районі кінотеатру „Десна" під час повені на Дніпрі. Поїзди Т-3 поступово стають звичним явищем. [.04.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Вид на Березняки на трамвайній ділянці „Бульвар Давидова - Русанівка" та в районі кінотеатру „Десна". 1972 рік був роком великої реконструкції місцевості - перенесення трамвайної колії ближче до каналу, розширення посадочних майданчиків трамвайних зупинок, невелике розширення проспекту з облаштуванням „кишень" для автобусів, а також будівництво підземних переходів на всіх трьох зупинках між Березняками та Русанівкою. [.06.1972, Ю. Мосенжник (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид на Березняки в районі вул. Амвросія Бучми. [.06.1972, Ю. Мосенжник (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Панорама Русанівки. На лінії ще курсують поїзди КТВ+КТП. [.10.1972, Л. Островський (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Панорама Русанівки з фонтанами на каналі. [16.05.1972 & 31.05.1977, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вид на готель "Славутич" від мосту ім. Патона. [18.07.1975, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Такою була клумба на перетині вулиць Березняківської та Серафимовича у процесі будівництва. [~1969, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Автобусний маршрут № 87 став другим маршрутом, який сполучив Березняки (на цей раз їх південно-західну частину) з метро орієнтовно з 1973 року. Основним типом рухомого складу протягом півтора десятка років були автобуси Ikarus-260, один з яких зображено під час розвороту на клумбі біля станції метро „Лівобережна". [1980-і, з фондів АП-2] |
|
Автобус зразкового маршруту № 95 з оригінальним номером 44-44 кищ на мосту через Русанівський канал. [1981, В. Репік (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
|