Urbantransport.kiev.ua
Виберіть мову:
Українська | English
Urbantransport.kiev.ua Urbantransport.kiev.ua
Швидкий перехід до галерей

Виберіть місто
7. Русанівка та Березняки.
Будівництво житлових масивів на Русанівці, а потім і на Березняках різко підвищило важливість трамвайної лінії.
>>>

7-1

Територія сучасної Русанівки протягом ХІХ - першої половини ХХ століття залишалася майже незаселеною. Будівництво житлового масиву - на ті часи зразкового - суттєво змінило панораму лівобережжя. Одні з перших новобудов Русанівки.

[1964, М. Плаксин (з фондів ЦДКФФА)]
7-2

Вид на новий місток через Русанівський канал, який утворився внаслідок забирання піску для намиву масиву, і завдяки якому Русанівку називають Київською Венецією (з самою Венецією особисто я не бачу жодної схожості, окрім розташування на острові). Русанівську набережну ще не збудовано. Дамба-дорога, яку, скоріше за все, було прокладено після відновлення Наводницького мосту для сполучення Микільської слобідки з правобережжям, ще існує, але вже не використовується.

[.08.1964, Б. Бабанова (з фондів ЦДКФФА)]
7-3

Панорама проспекту Возз'єднання. Територія біля каналу ще не впорядкована, а на протилежному боці ще видніються залишки Кухмістерської слобідки. Будинок, що сховався у зелені, існує й дотепер.

[.08.1964, Б. Бабанова (з фондів ЦДКФФА)]
7-4

Вид на Русанівську набережну від мосту ім. Патона. Лише за один рік вид місцевості докорінно змінився. У кадрі також автобус маршруту № 77 або 48.

[28.09.1965, К. Шамшин (з фондів ЦДКФФА)]
7-5

Ikarus-556 на щойно відкритому маршруті № 49, який сполучив вул. Серафимовича зі станцією метро „Лівобережна" на тлі трьох будівель по Русанівській набережній 18, 16 та 12. Пізніше на будинках з'являться написи - ЛЕНИН, ПАРТИЯ, НАРОД (по одному на кожному).

[09.09.1970, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)]
7-6

Вид на Русанівський канал та вул. Ентузіастів під час розливу Дніпра. У кадрі також автобус маршруту № 48.

[.04.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
7-7

Вид на Русанівку та просп. Возз'єднання від мосту ім. Патона. Вагон № 5311 з так званою гірською передачею депо ім. Красіна (у січні 1970 року переданий у Дарницьке депо) рухається за маршрутом № 27 у напрямку Ленінградської пл.

[.02.1969, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
7-8

Пішохідний місток та панорама Березняків. Територія майбутнього масиву ще огороджена парканом, не прокладено жодної нової вулиці, але три перших будинки вже незабаром прийматимуть новоселів.

[.11.1967, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
7-9

Вид майже з тої самої точки. Посаджені 1968 року дерева добряче підросли, вже з'явилися перші вулиці та автобусний маршрут № 49.

[09.09.1970, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)]
7-10 7-10

Вид пішохідного містку під час повені на Дніпрі. Човни мешканцям масивів, на відміну від їхніх попередників, вже не потрібні, але між тим пішохідні доріжки вздовж каналу затоплені.

[.04.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
7-11 7-11

Панорама Березняків в районі кінотеатру „Десна" під час повені на Дніпрі. Поїзди Т-3 поступово стають звичним явищем.

[.04.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
7-12 7-12

Вид на Березняки на трамвайній ділянці „Бульвар Давидова - Русанівка" та в районі кінотеатру „Десна". 1972 рік був роком великої реконструкції місцевості - перенесення трамвайної колії ближче до каналу, розширення посадочних майданчиків трамвайних зупинок, невелике розширення проспекту з облаштуванням „кишень" для автобусів, а також будівництво підземних переходів на всіх трьох зупинках між Березняками та Русанівкою.

[.06.1972, Ю. Мосенжник (з фондів ЦДКФФА)]
7-13

Вид на Березняки в районі вул. Амвросія Бучми.

[.06.1972, Ю. Мосенжник (з фондів ЦДКФФА)]
7-14

Панорама Русанівки. На лінії ще курсують поїзди КТВ+КТП.

[.10.1972, Л. Островський (з фондів ЦДКФФА)]
7-15 7-15

Панорама Русанівки з фонтанами на каналі.

[16.05.1972 & 31.05.1977, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)]
7-16

Вид на готель "Славутич" від мосту ім. Патона.

[18.07.1975, А. Піддубний (з фондів ЦДКФФА)]
7-17

Такою була клумба на перетині вулиць Березняківської та Серафимовича у процесі будівництва.

[~1969, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)]
7-18

Автобусний маршрут № 87 став другим маршрутом, який сполучив Березняки (на цей раз їх південно-західну частину) з метро орієнтовно з 1973 року. Основним типом рухомого складу протягом півтора десятка років були автобуси Ikarus-260, один з яких зображено під час розвороту на клумбі біля станції метро „Лівобережна".

[1980-і, з фондів АП-2]
7-19

Автобус зразкового маршруту № 95 з оригінальним номером 44-44 кищ на мосту через Русанівський канал.

[1981, В. Репік (з фондів ЦДКФФА)]
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.