4. 1944-1950
Друга Світова завдала жорстокого удару трамвайному господарству лівобережжя. Було повністю зруйновано та знищено внаслідок пожежі Слобідський трамвайний парк
>>>
 |
 | Через відсутність достатньої кількості фото часів війни, ці два фото відкривають післявоєнну галерею. На фото зліва вигляд „набережної" у ті роки, частково зруйнований Ланцюговий міст; а збудований низьководний наплавний міст та понтонна переправа були єдино можливими способами дістатися лівобережжя. [~1942, Stefan Mashkevich collection] |
 |
Ще один варіант переправи, найпростіший та можливий лише за сильних морозів, поблизу зруйнованого Ланцюгового мосту. [1943/44, Яків Давидзон (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Така понтонна переправа стала першою між двома берегами Дніпра, існувала на місці колишнього Ланцюгового мосту до відбудови висоководного Наводницького мосту. [.11.1943, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Зруйнований шляхопровід на Деміївку, який будувався з урахуванням планованого прокладання трамвайної лінії для прямого сполучення з центром міста, як альтернатива подільській лінії. Судячи з усього, вид з Деміївки. [1943, з фондів ЦДКФФА] |
 |
 | На цих фото шляхопровід вже частково відновлений. Наприкінці 1940-х його буде відбудовано знову, вже з трамвайною колією, для якої, втім, відводилася вже інша функція. Але й наступний проект спіткала невдача, а рейки пролежать до 1970 року без використання. [1944, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Руїни Ланцюгового мосту. Видно залишки третього роз'їзду на лінії, який був облаштований у формі півкола (трамваї розвертатися у цьому місці не могли). Також видно окремі вцілілі будівлі Передмостової слобідки. [05.1946, з фондів ЦДКФФА] |
 |
 | Руїни Наводницького мосту. [1943, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Руїни Наводницького мосту та відбудований тимчасовий низьководний міст. Транспортного сполучення з правобережжям ще немає. [1943, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Вид у черговий раз відбудованого Наводницького мосту з лівого берега. [1945, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
 | А так виглядав Наводницький міст у 1946 році зі схилів, які на той момент ще були легко досяжними. На правому фото також видно опору старого Наводницького мосту. [.05.1946, з фондів ЦДКФФА] |
 |
 | Майже з того самого місця, тільки 13 роками пізніше, і які разючі зміни! [.09.1959, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Ще один панорамний вид з правобережних схилів на міст ім. Патона. Судячи з усього, літо 1960 року було досить спекотним. [1960, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Одним з автобусів, який регулярно перетинав Дніпро по Наводницькому мосту, обслуговуючи міжміські маршрути, був Saurer УШ 14-26, який перебував на балансі автобусного парку № 1 до травня 1954 року. На фото: автобус Saurer виконує проміжну зупинку у місті Козелець. [.02.1949, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
У таких землянках деякий час жило післявоєнне населення Дарниці. [1950, М. Неменман (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
|
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.