6A
 |
Так виглядала розв’язка між Набережним шосе та Автострадою.
[1959, з колекції Віталія Баканова] |
 |
Вид на Наводницьку площу та Ново-Наводницьку вул. За кілька років і в цьому районі з’явиться трамвай – це буде маршрут № 5 з тими самим кінцевими, що і його попередник (Контрактова пл. – будинок офіцерів), відкритий 21 жовтня 1961 року, але який курсуватиме через Старо-Наводницьку вул. (кінець вулиці – у лівій частині кадру)
[1959, з колекції Віталія Баканова] |
 |
Зупинка трамваїв і автобусів „міст ім. Патона”, павільйон розташований неначе поодаль від трамвайних колій. Цікавим є також трамвайний світлофор. Будиночки на схилах ще протримаються з десяток років, доки з цієї місцевості не зроблять ландшафтний парк. А підпірна стіна з’явилась, скоріше за все, вже разом з трамвайними коліями.
[1959, з колекції Віталія Баканова] |
 |
 | На роз’їзді біля зупинки „Міст ім. Патона” в районі бульвару Дружби народів. МТВ-82 № 1550 рухається скоріше за все за маршрутом № 27 у напрямку Дарниці, Т-3 № 5332 прямує на Поділ, і назустріч йому йде поїзд Т-3 № 5152/5153 маршруту № 31.
[~1968, Karl-Otto Friedemann (Aare Olander collection)] |
 |
Вид Автостради (бульвар Дружби народів). За першими післявоєнними планами трамвайна колія мала проходити цією вулицею. Але на період виконання фото зв’язок з лівобережжям здійснюють автобуси, зокрема й цей ЛАЗ-695Б, який виконує рейс за нововідкритим маршрутом № 14 (Ленінградська пл. – ВПДНГ).
[1959, з колекції Віталія Баканова] |
 |
 | А це вже дещо пізніше фото, в кадрі Ikarus-180 популярного маршруту № 14 (Ленінградська пл. – ВПДНГ). Як бачимо, в 1960-і роки розміткою доріг майже не переймалися, тож автобус, можливо, рухається вже по зустрічній смузі. А пробка прямо як із сьогодення, тільки от чомусь все тільки вантажівки...
[кін. 1960-х, з фондів музею історії транспорту] |
 |
Автобус та трамвай на мосту ім. Патона.
[.03.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Трамвайна зупинка "Русанівка" з павільйоном, який було встановлено на ній відразу після відкриття лінії.
[.08.1965, Яків Давидзон (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Вагон № 5028 маршруту № 28 на зупинці „Березняки” у напрямку Подолу. Павільйон тут трохи простішої конструкції, ніж на інших зупинках, його було встановлено за кілька років до фото.
[~1966, з фондів музею історії транспорту] |
 |
Ще один вид зупинки „Березняки”. На цей раз у кадрі зразу два вагони депо ім. Красіна, й обидва – на маршруті № 27.
[1960-і, з фондів музею історії транспорту] |
 |
Проспект Возз’єднання, вид з Петрівського шляхопроводу.
[28.03.1964, В. Сичов (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Проспект Возз’єднання, вид з вул. Тампере у напрямку Ленінградської пл.
[.02.1966, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Вагон № 5008 маршруту № 28 на перегоні „Гуморегенератоний завод – вул. Тампере”. Минуло трохи більше року від першого польоту людини в космос, про що нам нагадує агітаційна дошка.
[23.07.1962, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Проспект Возз’єднання, зупинка трамваїв „Гуморегенераторний завод” (пізніше – „Завод Вулкан”). Ця зупинка стала першою на лінії, на якій збудовано підземний перехід (1967 рік).
[.12.1962, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
У середині 1960-х назва цієї зупинки дещо спростилася – замість „Гуморененераторний завод” стали вживати назву „Гумовий завод”. Вагон № 5326 маршруту № 27 рухається у напрямку Печерська.
[1966, з фондів музею історії транспорту] |
 |
Проспект Возз’єднання, вид з району Ленінградської пл. Ще не всі квартали Соцміста забудовані.
[.06.1960, з фондів ЦДКФФА] |
 |
 | Панорама проспекту Возз’єднання. Все висаджено цілу алею дерев між трамвайною лінією та внутрішньоквартальним проїздом.
[1964-65, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
 | Ще кілька видів проспекту Возз’єднання майже з тої самої точки. Таке враження, що вантажів автомобільними дорогами у ті роки перевозилося значно більше ніж тепер.
[08.02.1963, В. Сичов, К. Шамшин (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Вид проспекту Возз’єднання з Ленінградської пл.
[04.04.1965, Б. Львов (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Трохи незвичний вид проспекту Возз’єднання з майже повною відсутністю забудови на парній стороні та в районі перетину з проспектом Миру. Поїзд КТМ/КТП-1 рухається за маршрутом № 28 у напрямку Подолу.
[.06.1959, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
|