3. 1930-i
Індустріалізація лівобережжя та ряд недоліків мототрамваю поставили на порядок денний електрифікацію лінії,
>>>
|
Так виглядала Контрактова пл. наприкінці 1930-х з Контрактовим будинком на передньому плані і майже повною відсутністю зелених насаджень. У ті роки трамваї, що обслуговували лівобережжя, сюди не доходили, тож на фото вагон маршруту № 3 або 16. [кін. 1930-х, С. Шиманський] |
|
Трамвайна станція „Поштова пл." з характерним для тих часів павільйоном. Саме звідси вагони маршруту № 14 курсували до Старої Дарниці. Написи нагадують про те, що „Суворо забороняється сідати в вагон до повної зупинки" та „Виходячи з-за вагону, бережись зустрічного вагону". [1930-і, з фондів ДНАББ ім. В. Заболотного] |
|
Вид на набережну та Труханів острів з дніпровських схилів. Тривагонний поїзд маршруту № 14 якраз зупинився на роз'їзді другого кілометру траси. [кін. 1930-х, С. Шиманський] |
|
3-й кілометр трамвайного маршруту № 14 [1930-і, Гутницький (з фондів музею історії транспорту)] |
|
Роз'їзд на 2-й кілометрі трамвайного маршруту № 14. Стан як дороги, так і трамвайного полотна об'єктивно не найкращий, тож не дивно, що пасажири часто нарікали. [1930-і, Гутницький (з фондів музею історії транспорту)] |
|
Окрім трамваїв, важливим транспортом мешканців лівобережжя місцевого значення були човни, які особливо рятували під час численних повеней. Базарна пл. у Передмостовій слобідці. [25.04.1932, з фондів ЦДКФФА] |
|
Понтони рятувальної команди під час боротьби з повінню. Зображено, скоріше за все, Передмостову слобідку. [25.04.1932, з фондів ЦДКФФА] |
|
Ще одне фото острівної або лівобережної частини Києва під час розливу Дніпра. [1941?, С. Шиманський] |
|
| Трамвайну лінію до ДВРЗ урочисто відкрили 1936. Одноколійна лінія з двома роз'їздами забезпечувала сполучення з сусідньою Старою Дарницею, звідки вже можна було трамваєм № 14 або приміськими поїздами дістатися міста. Вагон № 758 маршруту № 24 якраз рушив з ДВРЗ до Старої Дарниці. Кам'яниці прикінцевої частини селища пережили лихоліття воєнних часів та на сьогодні збереглися у дещо видозміненому вигляді: чотириповерхівка - це Алматинська вул. 103/1, за ним № 105/2, а зліва - Волховська вул. 3. [.04.1938, з фондів ЦДКФФА // 13.01.2008, Kostj Kozlov] |
|
| Фото, виконане роком раніше. На перший погляд місце одне й те саме, тільки трохи інший ракурс, та й вагон рухається у протилежному напрямку. Але навряд чи сосни на попередньому знімку так швидко встигли вирости, та й будинок вглибині кварталу (тепер це вул. Макаренка 4) дещо відрізняється. На сучасному фото - ріг теперішніх вул. Алматинської та Макаренка, причому якщо наріжний будинок № 99/2 зазнав певних змін, то інший будинок майже зберіг первісний вигляд. Трамваї повернулися сюди 1959 року [1937, з фондів ЦДКФФА // 13.01.2008, Kostj Kozlov] |
|
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
|
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.