6B
|
Вид Ленінградської пл. незадовго до її другої реконструкції з трамваєм КТМ/КТП-1.
[29.08.1960, з фондів ЦДКФФА] |
|
Поїзд Т-3 5146/5147 в районі Ленінградської пл. на перетині проспекту Миру.
[1960-і, з фондів музею історії транспорту] |
|
Ленінградська пл. Ще не збудовано Дарницький універмаг, а десь там у правому кутку кадру, серед пісків розташувалося Дарницьке трамвайне депо (поза кадром).
[.02.1960, з фондів ЦДКФФА] |
|
Вид на Ленінградську пл., Празьку вул. та Харківське шосе з проспекту Миру. До другої реконструкції площі ще зберігався прямий проїзду з проспекту Миру на Празьку вул. (обидві вулиці колись були однією – Дружби Народів)
[.05.1964, К. Шамшин (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Фото приблизно тих же часів, тільки вид з проспекту Возз’єднання. У кадрі трамвай Т-2 та автобус ЛАЗ-695.
[1964-65, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Панорама Ленінградської пл.
[.09.1968, Г. Малішевський (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Панорама Ленінградської пл. з вагонами Т-2 (зліва – № 5005 маршруту № 22) та поїздом КТВ/КТП-55.
[17.06.1965, Л. Берман (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Панорама Ленінградської пл. Саме у такому вигляді з незначними змінами площа проіснувала майже 30 років, доки її ще раз не було масштабно реконструйовано.
[12.08.1966, К. Шамшин (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Панорама Ленінградської пл. та проспекту Гагаріна.
[06.12.1966, Г. Малішевський (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Ріг Діагональної вул. та вул. Будівельників (тепер – В. Сосюри). КТВ-57 на маршруті № 29 рухається у напрямку Дарницького вокзалу. Вулиця Будівельників поки існує номінально й використовується виключно для трамвайного руху.
[.05.1958, з фондів ЦДКФФА] |
|
| Літній і зимовий вид Діагональної вул. з рогу вул. Будівельників. Продовження вулиці Будівельників ще немає, автомобілі рухаються ґрунтовою дорогою. Основним типом трамваїв залишаються МТВ-82, поки що з депо ім. Леніна.
[.05.1958 і 1959, з фондів ЦДКФФА] |
|
Вид Діагональної вул. з Ленінградської пл. У кадрі вагон КТВ-57 № 2002 маршруту № 32, що рухається у напрямку ДВРЗ. Вдалині МТВ-82 одного з чисто лівобережних маршрутів.
[.04.1960, з фондів ЦДКФФА] |
|
| Вид з подібного ракурсу, тільки вже з вагонами Т-2 і всюдисущими вантажівками.
[.10.1961 & .01.1962, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вагон № 5024 маршруту № 28 виїжджає з проспекту Гагаріна на Ленінградську пл., рухаючись у напрямку Подолу.
[05.10.1963, Л. Берман (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Поїзд Т-3 5102/5103 нововідкритого маршруту № 21 (Контрактова пл. – Воскресенська слобідка) на перетині проспекту Гагаріна та вул. Павла Усенка.
[1960-і, з фондів музею історії транспорту] |
|
Проспект Гагаріна з великим розмаїттям трамваїв.
[04.04.1965, Олександр Львов (з фондів ЦДКФФА)] |
|
| Бульвар Верховної Ради (сам бульвар ще у проекті), ріг вул. Будівельників. Забудова цієї місцевості збереглася й сьогодні.
[.01.1960 та .02.1960, з фондів ЦДКФФА] |
|
Частина вул. Дружби народів, яка пізніше одержала назву Проспект Миру, з новобудовами. Значно місткіші порівняно з ЗиС-155 автобуси ЛАЗ-695 переважно обслуговували лівобережну частину міста. У перспективі тут мала бути прокладена трамвайна лінія, але було вирішено, що для мешканців цієї частини Соцмістечка та Микільської слобідки цілком достатньо автобусів.
[.07.1959, з фондів ЦДКФФА] |
|
Вид проспекту Миру з Ленінградської пл.
[.07.1960, з фондів ЦДКФФА] |
|
Проспект Миру. Вже функціонує будинок побуту. Звертає на себе увагу велика кількість автобусів, що обслуговують Микільську та Воскресенську слобідки, а також Соцмістечко. У кадрі також овочева ятка, бочка з вином та автомати з водою.
[1963, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Проспект Миру. На дальньому плані добре проглядається кінець забудови та соснові лісочки. [1963, А. Самеляк (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Вул. Марини Раскової та зупинка автобусів "Станція метро "Лівобережна"". Ще якихось чверть століття тому тут домінували трамваї, а вцілілі будівлі трамвайного депо добре проглядаються за чотириповерхівкою. Зверніть увагу на чималу чергу, що вишикувалася на автобус. Житлові масиви інтенсивно розбудовувалися, тож варіант поїздки метро+автобус склав конкуренцію ще донедавна єдино можливому трамвайному сполученню (або трамвай+автобус), особливо для районів бульвару Перова та частини Русанівки. На фото, скоріше за все, автобус 46-го маршруту, який за свою історію змінювався лише один раз (до виходу на лівий берег працював за маршрутом Пл. Перемоги – речовий ринок у Нових Біличах), і в обох випадках мав вагому частку у перевезеннях пасажирів автобусним транспортом.
[кін. 1960-х, В. Юдін (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Сучасний вид місцевості, де розташовувалася центральна площа Микільської слобідки (у післявоєнні роки називалася Ярмаркова пл.). На місці заїзду до Слобідського трамвайного парку стоїть чотириповерхівка, за якою добре проглядаються колишні ангари депо, які дивом пережили війну й продовжують функціонувати, тільки вже як шкірно-венерологічний диспансер. Зліва ринок, який після війни перемістився на частину площі колишнього трамвайного парку.
[27.05.2003, Kostj Kozlov] |
|
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
|