6C
 |
В історії післявоєнного трамваю є одна невелика лінія, яка проіснувала лише три роки – невеликий відтинок від Червоногвардійської вул. до новозбудованої станції метро "Дарниця". Тут мали кінцеву трамваї маршрутів № 29-33, які до того курсували від ДШК, а також нового маршруту № 34, який підвозив мешканців Воскресенської слобідки до найближчої станції метро. Щойно лінію метро подовжили 1968 року на одну станцію, трамвайну лінію було розібрано. На фото вагон Т-2 одного з маршрутів на вул. Попудренка.
[~1966, з фондів музею історії транспорту] |
 |
А ось і кінцева зупинка трамваїв поблизу станції метро "Дарниця" через кілька днів після відкриття трамвайного руху на цій ділянці. Вагон Т-3 № 5066 одного з трьох маршрутів під’їжджає до посадочного майданчика. Вже наступного року на маршруті № 34 залежно від пасажиропотоків працювали як поїзди Т-3, так і одиночні вагони, розчеплення та зчеплення яких виконувалося на лінійних маневрових коліях у різні години дня.
[.11.1965, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Панорамний вид будівлі станції метро "Дарниця", автобусної та трамвайної зупинки.
[~1967, з колекції ЛІдії Пономаренко] |
 |
Вид цієї місцевості вже без трамваїв.
[1980, з колекції Віталія Баканова] |
 |
 | Вид Миропільської вул. та Водопарку. Північно-Броварський масив (зліва поза кадром) тільки починає будуватися, а Братиславська вул. у ті роки – це лише невелика вулиця вздовж житлового масиву Водопарк (після розширення на північ та схід відомий як Лісовий).
[.06.1970 & .03.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Новобудови Північно-Броварського масиву та поїзд Т-3 одного з трамвайних маршрутів. Вид з розв’язки Броварського шосе.
[.12.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Т-3 № 5162 маршруту № 33 на Миропільській вул. рухається у напрямку ДВРЗ. У кадрі також Ikarus 556 маршруту № 79, що рухається до житлового масиву Водопарк.
[.07.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Миропільська вул. орієнтовно в районі вулиць Юності та Шалетт з вагоном МТВ-82 № 1234 маршруту № 27, що рухається у напрямку Воскресенської слобідки. Цю трамвайну лінію збудовано 1963 року.
[.01.1964, з фондів ЦДКФФА] |
 |
Одним з нових маршрутів, який пішов нововідкритою лінією, став № 21 Контрактова пл. – Воскресенська слобідка. Фото з відкриття маршруту з вагоном РВЗ-6.
[05.11.1963, з фондів музею історії транспорту] |
 |
А це вже салон вагону РВЗ-6 під час його випробувань на маршруті № 27 Бессарабка – ДШК. Маршрут у перші роки свого існування обслуговувався депо ім. Красіна, і там успішно працювали вагони МТВ-82. Судячи з усього, з РВЗ-6 не склалося, а сам маршрут № 27 передали у Дарницьке депо тільки 1970 року.
[.10.1963, з фондів музею історії транспорту] |
 |
Оскільки трамваї безпосередньо не заходили на масиви Водопарк та Лісовий, туди курсував від станції метро „Комсомольська” („Чернігівська”) автобус № 79, кінцеву зупинку якого біля метро було обладнано спеціальним накопичувальним майданчиком для більшої зручності пасажирів під час посадки.
[поч. 1970-х, з фондів АП-2] |
 |
Вагон № 5161 маршруту № 22. З 1964 року й дотепер лише з незначними змінами маршрут № 22 курсує на трасі Воскресенська слобідка – ЗЗБК. Визначити місце, де зроблене це фото, мені поки не вдалося (фото виконане орієнтовно 1967-1968 року).
[1960-і, з фондів музею історії транспорту] |
 |
 | Поїзд Т-3 № 5118/5119 маршруту № 22 (фото зліва) та вагон № 5146 маршруту № 31 (фото справа) на кінцевій зупинці ЗЗБК
[1960-і, з фондів музею історії транспорту] |
 |
 | Вагони РВЗ-6 № 1601 та 1614 відповідно маршрутів № 22 та 29 на кінцевій зупинці ДШК.
[.06.1961, Wolfgang Schreiner (Aare Olander collection)] |
 |
Те саме місце, тільки вагон Т-2 № 5011 маршруту № 28.
[.04.1963, Wolfgang Schreiner (Aare Olander collection)] |
 |
Ще один Т-2, № 5015 на кінцевій ДШК.
[1960-і, з фондів музею історії транспорту] |
 |
Вид на Харківське шосе з Ленінградської пл.
[.07.1975, А. Бормотов (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
А так виглядало Харківське шосе на розі бульвару Ярослава Гашека (будинок № 7/13).
[.10.1962, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Харківське шосе, той самий будинок № 7/13 та вагон Т-2.
[.08.1972, А. Бормотов (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
Привокзальна вул. з вагоном Т-2 на задньому плані. Триває будівництво перших будинків, та й сама вулиця тільки нещодавно відкрита для автомобільного транспорту.
[.10.1962, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
 |
А на цьому фото Привокзальна вул. вже має сучасніший вид з більш звичним поїздом Т-3.
[.10.1970, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
|