Urbantransport.kiev.ua
Виберіть мову:
Українська | English
Urbantransport.kiev.ua Urbantransport.kiev.ua
Швидкий перехід до галерей

Виберіть місто
6. 1960-i
Цей період мав стати вагомим у розвитку трамвайної мережі міста, зокрема й на Лівобережжі.
>>>

перші Т2 перші Т2 Ця галерея міститиме чимало фото вагонів Т-2, перші з них надійшли на початку 1960 року до Лук’янівського депо (тоді – ім. Леніна) і вийшли на маршрут № 28.

[1960, з фондів музею історії транспорту]
контрактова-татри контрактова-татри Кілька фото Контрактової пл. з різних типом рухомого складу – Т-2 та Т-3 на маршруті № 21, а також КТВ-57 маршруту № 16.

[28.07.1964, Pieter Kiers (Aare Olander collection)]
контрактова-КТВ А на цьому фото зразу два КТВ-57 – 2012 та 2010 маршруту № 16, поїзд Т-3 5147/5148 маршруту № 31 на відстої, у кадрі також технічна допомога АВ-2 (ex-2014). Беручи до уваги той факт, що вагон № 2014 виведено з пасажирської експлуатації 1969 року, можна припустити, що й фото зроблено того ж року або пізніше.
 
[1960-i, Hans Oerlemans collection]
5051-поділ Останній у серії Т-2 (5051) на тлі старовинної подільської забудови вул. Жданова (Сагайдачного). Дерева поки що нікому не заважають. А ця остання партія Т-2 надійшла вже напряму до Дарницького депо у жовтні 1962 року.
 
[1960-і, Karl-Otto Friedemann (Aare Olander collection)]
5009-поділ Ще один Т-2 (5009) на маршруті № 32 на цій же вулиці сфотографований вже трохи ближче до Поштової пл., а саме на розі Андріївської вул. Фото другої половини 1960-х.

[1960-i, Hans Oerlemans collection]
набшосе-поч Вид початкової частини Набережного шосе з будівлею трамвайно-тролейбусного управління. До реконструкції Поштової пл. трамвайна зупинка знаходилася якраз навпроти управління.

[1960-і, з фондів музею історії транспорту]
набшосе-п-міст Складно собі уявити набережне шосе в такому ракурсі, але подібна картинка (щоправда, з меншою кількістю дерев) мала місце аж до середини 1980-х, доки цю ділянку не було реконструйовано. За вагоном № 5012 майорять ванти щойно збудованого Пішохідного мосту.

[.04.1961, Wolfgang Schreiner (Aare Olander collection)]
набшосе - вид з мосту Вид на Набережне шосе з Пішохідного мосту. У кадрі трамвай КТМ/КТП-1 Дарницького трамвайного депо, яке після свого відкриття одержало частину випусків маршруту № 28.

[1960, з фондів ЦДКФФА]
набшосе-МТВ А 1965 року випуски, що здійснювало депо ім. Красіна, обслуговувалися переважно вагонами МТВ-82, один з яких рухається у напрямку мосту ім. Патона.

[.05.1965, Г. Малішевський (з фондів ЦДКФФА)]
Річковий вокзал Фото з того ж періоду, тільки в кадрі вже Річковий вокзал.

[1960-і, Ф. Федоров (з фондів ЦДКФФА)]
міст і Т2 Пішохідний міст, вагон Т-2 та катер.

[.04.1964, з фондів ЦДКФФА]
метро-дарниця-ПЗЗ 1960 року монополію трамваю у перевезеннях порушив метрополітен. Вагони метро прибули з Москви та сфотографовані на залізничній станції Дарниця, звідки вони по трамвайній колії допроваджувалися до поворотного кругу станції метро "Дніпро".

[08.10.1960, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
метродніпро-буд Будівництво станції метро "Дніпро".

[.05.1960, з фондів ЦДКФФА]
метродніпро-кругметро метродніпро-кругметро Вид на станцію метро "Дніпро" з поворотним кругом для завантаження вагонів метрополітену на платформи.

[.06.1961, з фондів ЦДКФФА]
метродніпро-мтв,Т2 метродніпро-мтв,Т2 МТВ-82 № 1371 та Т-2 № 5023, станція метро „Дніпро”.

[.06.1961, Wolfgang Schreiner (Aare Olander collection)]
метродніпро-Т2 Вагон № 5003 маршруту № 21 на зупинці станція метро „Дніпро” у напрямку Подолу.

[29.07.1964, Pieter Kiers (Aare Olander collection)]
метродніпро-Т2зб Станція метро "Дніпро" і трамвайна зупинка кількома роками раніше. У кадрі вагон № 5005 маршруту № 28.

[12.05.1961, з фондів ЦДКФФА]
трамкруг-1 трамкруг-1 Маневровий поворотний круг для трамваїв біля станції метро „Дніпро” став до ладу 2 квітня 1965 року. Круг використовували маршрути трамваю, які здійснювали сполучення Дарницького району зі станцією метро „Дніпро” у години ранкового та вечірнього піку. Тоді ж за планом мав з’явитися маршрут № 20 (ДШК – станція метро „Дніпро”), але цей номер так і залишився на папері, а маршрут продовжував працювати за № 28к. Можливо, сам круг був потрібніший трохи раніше, ніж за півроку до виходу метро на лівий берег.

[~1965, з фондів музею історії транспорту]
трамкруг-2 Напис нагадує водіям про потребу надійного загальмування вагону перед маневрами на поворотному кругу.

[~1965, з фондів музею історії транспорту]
трамкруг-3 трамкруг-3 Ще кілька фото маневрів.

[~1965, з фондів музею історії транспорту]
трамкруг-4 трамкруг-4 [~1965, з фондів музею історії транспорту]
трамкруг-5 Вагон № 5050 виїжджає з поворотного круга. Вагони маршруту № 28 тут не розверталися, окрім особливих випадків. Поруч по основній лінії рухається поїзд Т-3 одного з маршрутів.

[1960-і, з фондів музею історії транспорту]
набшосе-кінець Поїзд 5060/50** наближається до зупинки “міст ім. Патона”, у кадрі також тягова підстанція TП-2 (ex-1027).

[1960-і, з фондів музею історії транспорту]
Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.