Urbantransport.kiev.ua
Виберіть мову:
Українська | English
Urbantransport.kiev.ua Urbantransport.kiev.ua
Швидкий перехід до галерей

Виберіть місто
Будівництво та розвиток житлових масивів

Будівництво житлових масивів на Русанівці, а потім і на Березняках різко підвищило важливість трамвайної лінії. У цій фотогалереї подаватимуться фото перших років існування масивів. Трамвайна тематика трохи відійде на задній план, оскільки формально трамваїв на території обох масивів ніколи не було. 1970 року поблизу східного краю вул. Ентузіастів відкрито невелику лінію для пікових маршрутів № 34-35, кінцева яких чомусь називалася „Березняки".

Значно багатшою є історія автобусних маршрутів масивів. Після відкриття 1959 року автобусного маршруту № 42, автобуси маршруту № 5 (Міст ім. Патона - Позняки) стали курсувати до Позняків через Кухмістерську слобідку по Підрічній вул. (географічно найближча сучасна вулиця - Дніпровська набережна). У процесі забудови Русанівки маршрут № 77 сполучив масив зі станцією метро „Дніпро" Маршрут проходив по Русанівській набережній, Русанівському бульвару та бульвару Давидова. 25 квітня 1965 йому на підмогу прийшов маршрут № 48 (по вул. Ентузіастів). З введенням у дію станції метро „Лівобережна" обидва маршрути стали курсувати від метро „Лівобережна" до Наводницької пл., пізніше маршрут № 48 скоротили до готелю „Славутич". Березняки забудовувалися трохи пізніше, тож перший автобусний маршрут від станції метро „Лівобережна" до кінця забудови вул. Серафимовича за № 49 відкрито 1 вересня 1970 року; згодом протягом кількох років маршрут подовжувався по Березняківській вул. та був переорієнтований на проспект Тичини та вул. Бучми. У середині 1970-х маршрути № 87 (відкрито 1973? року) та 95 (відкрито 19 грудня 1974 року) сполучили інший край Березняків з метро. Наприкінці 1970-х маршрут № 77 закрито.

Виберіть
1. Трохи історії
2. Бензомоторний трамвай
3. 1930-i
4. 1944-1950
5. 1951-1958
6. 1960-i
6A
6B
6C
7. Русанівка та Березняки.
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.