M.A.N.
Тролейбуси M.A.N. були виготовлені в листопаді 1938 року німецьким заводом M.A.N. в Ауґсбурзі спеціально для організації руху у Чернівцях,
>>>
|
| M.A.N. № 17 на вул. Леніна від’їхав від зупинки біля Оперного театру. Трохи позаду один з ЯТБ, який збирається перетинати Володимирську вул. А інтервали на маршруті № 2 нівроку як для тих кризових часів!
[07.05.1947, з фондів ЦДКФФА] |
|
M.A.N. № 14 повертає з вул. Леніна на Хрещатик. Чистенький тролейбус аж сяє, свіжопофарбований, хоч і без шибок на дверях.
[22.05.1947, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Фото майже того самого місця, але з іншого ракурсу. M.A.N. № 17 рухається за маршрутом № 1, у кадрі також будівля центрального універмагу.
[1946, з фондів ЦДКФФА] |
|
Пл. Сталіна та початкова частина Хрещатика. Можливо, це № 14. А фарба на колесах порівняно з одним з попередніх знімків дещо поблякла.
[1947, з фондів ЦДКФФА] |
|
| Вид парної сторони Хрещатика з пл. Сталіна. M.A.N. маршруту № 2 рухається у напрямку вокзалу, пасажири на площі чекають трамвая. А на знімку справа трамвай маршруту № 3 вже під’їхав до зупинки. Це вагон Х здається № 850 київського виробництва 1930 року.
[22.05.1947, К. Лішко (з фондів ЦДКФФА)] |
|
Ще один вид на Хрещатик з пл. Сталіна. Тролейбус M.A.N. якраз зупинився навпроти будинку № 2 біля рогу Трьохсвятительської вул.
[1947, з фондів ЦДКФФА] |
|
Один з тролейбусів M.A.N. відкриває рух у Дніпропетровську на проспекті Карла Маркса, за традицією – 7 листопада. Київських бортових номерів вже немає, а Дніпропетровські ще не нанесені.
[07.11.1947, з фондів ЦДКФФА] |
|
Виберіть
M.A.N.
15Tr
|
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.