Urbantransport.kiev.ua
Виберіть мову:
Українська | English
Urbantransport.kiev.ua Urbantransport.kiev.ua
Швидкий перехід до галерей

Виберіть місто
Історична галерея
01

Трамвайний рух у Конотопі відкривали два вагони серії "Ф", одержані з Москви на день 70-річчя "друга всіх трамвайників"

[21.12.1949, кадр з кінодокументу з фондів ЦДКФФА]

02

Вагон № 1 рушає за маршрутом "Пам'ятник Леніну - вокзал"

[21.12.1949, кадр з кінодокументу з фондів ЦДКФФА ]

03

Панорама проспекту Сталіна (тепер проспект Миру), обсадженого тополями та кленами з квітниками поблизу кожного будинку (на фото не видно, оскільки зима). Урбаністичний пейзаж прийде сюди трохи пізніше. Вагон № 2 рухається у напрямку пам'ятника Леніну.

[21.12.1949, кадр з кінодокументу з фондів ЦДКФФА]
04

Три покоління вагонів зустрілися на території депо - КТВ-57 та КТМ-5М як пасажирські, 2M - як службовий.

[1979, Анатолій Вількович]
05 05

Вагон № 3 на території депо - один з тих, які надійшли незабаром після відкриття руху в Конотопі (колишній київський 841 або 843). З ~1965 року переведений у службовий, наприкінці 1980-х повернений до Києва як музейний експонат. Хоча цей вагон планувалося зробити ходовим, тепер він стоїть на постаменті біля Подільського депо у Києві, маючи номер 919

[1979, Анатолій Вількович]
07

Вид депо зі снігоочисниками

[1979, Анатолій Вількович]
08

Вид депо

[1979, Анатолій Вількович]
19

Вид депо та корпуса вагону М1

[1979, Анатолій Вількович]

09

Вагон № 8 (теж з київських - 909 або 910, переданий 1950 року) на маршруті № 2 (пл. Конотопських дивізій - школа № 3) поблизу будинку № 7 на проспекті Миру

[.10.1972, Є. Малішевський (з фондів ЦДКФФА)]
10

Майже та сама точка, день, тільки вже новенький КТМ-5М на маршруті № 1

[1972, Є. Малішевський (з фондів ЦДКФФА)]
11

Вагон № 16 на маршруті № 1 в районі проспекту Миру - теж колишній київський вагон

[1979, Анатолій Вількович]

12 12

Вагон № 47 на теперішній вул. Волі (маршрут № 1)

[1979, Анатолій Вількович]
14

Вагон № 50 на вул. Фурманова. За трохи більше ніж 30 років тут майже нічого не змінилося, за парканом будинок № 8, а попереду у вагона роз'їзд (поза кадром) та виїзд на вул. Волі

[1979, Анатолій Вількович]

15

Вагони КТВ-57 з Києва, починаючи з 1977 року, стали надходити на заміну двовісним на єдиний на той час тупиковий маршрут № 3. Один з них - № 64 (ех-2008) на території депо

[1979, Анатолій Вількович]

16

Одне з найвідоміших історичних фото - вагон № 65 (ех-2050) на кінцевій „Селище ВРЗ". Після заміни КТВ-57 на КТМ-5 лінію подовжили трохи далі, за поворот, де є чималих розмірів петля

[1979, Анатолій Вількович]

17

Вагон № 66 (ех-2062) на „своїй" колії, під'їжджаючи до кінцевої зупинки у центрі (колієпровід залишився зліва). По сусідній колії у двох напрямках і зараз рухаються вагони маршрутів № 1-2

[1979, Анатолій Вількович]

18

А ось вагон № 68 (ех-2079) вже відкритий для посадки пасажирів. Тупик трохи далі поза кадром, тепер тут упорядковано посадочний майданчик, а контактна мережа залишилася

[1979, Анатолій Вількович]
Виберіть
Історична галерея
Схема маршрутів
Рухомий склад
Галерея 1
Галерея 2
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.