Калькутта
Галерея
3. Esplanade to Khidirpur
До
списку галерей
Виїхавши з Esplanade, трамваї мають
подолати вельми напружену ділянку траси, адже поруч (частково поза
кадром) знаходиться кінцева приміських приватних автобусів, ...
[22.01.2007, KK]
... яка
притягає не лише пішоходів, але й численні таксі та авторикші
[28 та 22.01.2007, KK]
Ще кількасот метрів....
[22.01.2007, KK]
...і вже нічого не заважає рухові вагонів
[27.01.2007, KK]
Автомобілі сюди не заїдуть, лише поодинокі птахи інколи відпочивають на коліях
[27.01.2007, KK]
Лише на перехрестях слід зауважувати не лише
автобуси, а й ряд інших учасників руху. На перший погляд,
незвичний пейзаж для 14-мільйонного мегаполіса. Проте вівці, як і
корови - теж повноцінні учасники руху, але, на відміну від
останніх, є учасниками організованими
[27.01.2007, KK]
Тут закінчується Dufferin Road та починається
Khidirpur Road
[27.01.2007, KK]
Те саме місце, тільки вид у протилежному
напрямку. Різні модифікації вагонів відрізняються не лише
спереду, а й ззаду. Але один чинник є спільним - використання бугеля
та, здається, роликового струмозйому.
[27.01.2007, KK]
Початкова частина Khidirpur Road (вагон рухається до Esplanade). Справа - трамвайний світлофор, який, щоправда, не працював
[27.01.2007, KK]
Хоча поруч на десятки гектарів розкинулись парки, поля для гри у крикет та футбол, смог не відступає навіть тут
[27.01.2007, KK]
А на цьому переїзді є трамвайний світлофор нового зразка
[27.01.2007, KK]
Зустрілися два вагони різних серій та різних маршрутів
[27.01.2007, KK]
Вагон № 262 маршруту № 29 рухається у бік Esplanade, ...
[27.01.2007, KK]
...а вагон № 271 того ж маршруту - у протилежному напрямку до Tollygunge
[27.01.2007, KK]
Окрема смуга сприяє регулярності руху - обидва
вагони рухаються за маршрутом № 24, а інтервал між ними становить рівно
15 хвилин
[27.01.2007, KK]
Такий парковий пейзаж, можливо, є дещо однотипним, проте саме тут вагони постають у всій своїй красі
[27.01.2007, KK]
Вагон № 644 маршруту № 24 рухається у бік Esplanade
[27.01.2007, KK]
Остання зупинка перед виїздом до мосту
[27.01.2007, KK]
Вагон № 710 якраз прибув від мосту
[27.01.2007, KK]
А тут вже трамваї мають прокладати собі дорогу крізь щільний потік автомобілів.
[27.01.2007, KK]
За кількасот метрів після мосту Khidirpur
Road
стає Karl Marx Sarani,
проте у січні 2007 року трамваї там не працювали, тому продовженням
нашої трамвайної подорожі стає
Diamond Harbour Road
©
Kostj
Kozlov. При використанні матеріалів проконсультуйтеся з
авторами чи власниками копірайту та посилайтеся на першоджерело
Останнє оновлення - 15.02.2007