Калькутта
 
Галерея 4. Khidirpur to Kalighat             До списку галерей

    Переважна частина лінії проходить через Diamond Harbour Road, яка веде до однойменного порту в 35 км на південь від Калькутти, з поворотом на Hazra Road та Mukherjee Road, яка безпосередньо доходить до трамвайного депо Kalighat. Mukherjee Road, крім всього іншого, є продовженням Chowringhee, тому тут трамвай зустрічається з метро, і далі ці види транспорту дублюють один одного до Tollygunge. Серед не стільки туристичних, скільки реглігійних цікавинок, які знахоядться за кількасот метрів від трамвайного депо, є знаменита Kali Temple - місце паломництва осіб індуїстського віросповідання.

 
Вид на Khidirpur Road з рогу
Karl Marx Sarani та Diamond Harbour Road. Прямо на нас мають рухатися вагони маршруту № 36, проте колії заховалися під асфальтом. Сподіватимемося, тимасово.

[27.01.2007, KK]


Той самий ріг вулиць, тільки вид з Diamond Harbour Road. Контактну мережу збережено, і якщо не пройти далі по Karl Marx Sarani, то можна дійти висновку, що рух до Khidirpur припинено назавжди

[27.01.2007, KK]
 


Початкова частина 
Diamond Harbour Road характеризується вельми жвавим рухом. Хоча на фото цього не відчувається, насправді я "окупував" смугу, яку окрім трамваїв, полюбляють використовувати таксисти, один з яких мені вже інтенсивно сигналив

[27.01.2007, KK]
 


ПІсля невеликого повороту, трамваї проходять через черговий смітник (по правий бік). І хоча будинки на задньому плані виглядають страшнувато, відчувається, що архітектори намагалися оригінально розмістити різнорівневі наріжні будівлі

[27.01.2007, KK]
 


Майже відразу лінія стає виділеною, і проходить повз якусь військову частину  

[27.01.2007, KK]


Майже з тієї самої точки вагон № 271 маршруту № 29.

[27.01.2007, KK]
 


У цьому місці вагони повертають з Diamond Harbour Road на Hazra Road. По лівий бік -  продовження Diamond Harbour Road, де ще кілька років тому існувала трамвайна лінія на Behala та її продовження до Joka. Зараз про неї лише нагадують трамвайні стовпи. Фото виконано прямо з трамвайного вагону (ось коли добре, що немає ані вікон, ані дверей), тому у кадр потрапила рука кондуктора, що тримає стос квитків

[27.01.2007, KK]
 


Hazra Road є неширокою, проте не можна сказати, що й рух тут вельми інтенсивний. Тож трамваї, як правило, безпроблемно долають цю ділянку

[27.01.2007, KK]


Ще одна військова частина, а на правому кадрі, на жаль, не обійшлося без всюдисущих велосипедистів

[27.01.2007, KK]


Ще один типовий вид Hazra Road з вагоном № 710 маршруту № 24


[27.01.2007, KK]
 


У цій частині трамвайні колії розмістилися майже на всю ширину вулиці

[27.01.2007, KK]
 


Місток через річку Tolis Nala та вид на саму річку, де хлопчаки щойно втопили якогось ідола

[27.01.2007, KK]


Після мосту вулиця стає ширшою, а будинки - естетичнішими

[27.01.2007, KK]
 


Неподалік від повороту на Mukherjee Road

[27.01.2007, KK]
 


Ця частина
Mukherjee Road ще не реконструювалася

[27.01.2007, KK]
 


Колія вліво відходить до трамвайного депо

[27.01.2007, KK]
 


Вагони № 618 та 262 проходять поблизу трамвайного депо Kalighat

[27.01.2007, KK]

Kali Temple посідає особливе місце в історії Калькутти. Вважається, що саме від назви храму походить назва селища Коліката, яке згодом перетворилося на місто Калькутта. Фотографування дозволяється тільки у кількох місцях, оскільки храм є діючим.і там регулярно приносять у жертву ягня. 

[27.01.2007, KK]


Тому візит до храму є, що називається, на любителя. Купа народу, бруд, специфічні запахи і обов'язкова пожертва (як і у магазинах, слід торгуватися). Оскільки сума заноситься в книгу, чомусь відкривають книгу завжди на сторінці, де кілька людей офірували чималі суми; у цьому сенсі пояснення, що Україна - це не Велика Британія чи США спрацьовує.

[27.01.2007, KK]
 


Дорога, що веде до храму, залюднена не лише прочанами, а й численними жебраками, які тут приставучі, немов вересневі мухи. Також по обидва боки вулиці розмістилися численні торгові лавки.

[27.01.2007, KK]
 


Зараз через депо Kalighat розвертаються тільки вагони короткої версії маршруту № 24 (Kalighat - Ballygunge). Можливо, незабаром відновить свою роботу маршрут № 30. За 400 м від депо трамвайні маршрути розходяться у двох напрямках - № 24 курсує до Ballygunge, а № 29 - до Tollygunge


© Kostj Kozlov. При використанні матеріалів проконсультуйтеся з авторами чи власниками копірайту та посилайтеся на першоджерело
   Останнє оновлення - 16.02.2007