Головна
Проект присвячується міському пасажирському транспорту різних країн. Інформаційно розділ, присвячений Україні, відрізняється від розділів, присвячених іншим країнам. Структурно кожний підрозділ міст України з електротранспортом відкриває загальний опис системи, де подається список маршрутів станом на момент розробки даної сторінки або останнього оновлення, при цьому дані щодо довжини та часу подаються для оборотного рейсу. Якщо є тільки одна колонка щодо випуску, то це означає, що випуск є незмінним у робочі та вихідні дні. Слід також враховувати, що дається максимальний випуск, який може не завжди збігатися з реальним (особливо це стосується вечірнього часу). Історія розвитку маршрутної мережі висвітлюється лише у тому разі, коли я маю власні дані (детально історію розвитку маршрутних мереж розкрито у книзі "Електротранспорт України: енциклопедичний путівник"). Вступна сторінка завершується анонсом тематичних фотогалерей, якщо їх більше ніж дві. Тематичним фотогалереям передує історична фотогалерея (не для всіх міст). Головною метою фоторозповідей з сучасними фото є показ міста та транспорту. Інвентарний номер конкретного транспортного засобу у цьому контексті для мене має вторинне значення. Тому наявність декількох фотографій одного й того ж трамвая/тролейбуса/автобуса не виключена, хоча не виключається й наявність кількох різних за номерами транспортних засобів, сфотографованих майже з тієї самої точки. Також подається актуальна схема маршрутів. Схеми мають уніфікований дизайн, хоча допускається наявність схем іншого формату, які були підготовлені раніше. Якщо є технічна можливість, подаються також схеми з усіма зупинками. Розділ "Рухомий склад" містить таблицю зі списком рухомого складу станом переважно на 1 січня поточного року. Ці дані планується оновлювати щороку протягом лютого-квітня (залежно від їх надходження). Зауважимо, що така інформація подається згідно офіційної звітності підприємств електротранспорту, тому можливі деякі неточності щодо року випуску (під яким у більшості випадків слід розуміти рік взяття на баланс), а також модельного ряду службових вагонів та тролейбусів. По Києву планується давати розширену інформацію щодо рухомого складу, що на даний момент реалізовано на пілотному проекті про тролейбуси київської серії. Надалі тролейбусні галереї з'являтимуться уже в двомовному варіанті. Особливої роботи над трамвайним розділом не планується з огляду на існування численних колекцій фото та інформації на сайті Пам'яті київських трамваїв. Це не виключає появи тематичних фотогалерей, присвячених окремим місцевостям (див. Статті). Для європейських та інших країн за основу взяті міста з трамвайним та/або тролейбусним рухом. Формат фотогалерей є ідентичним з форматом для України. Через відсутність у мене офіційних даних про інші країни не подаються дані про інвентарний парк. Також у переважній більшості випадків відсутні схеми маршрутів та історичні фотографії. Кожне з відвіданих та представлених на фотогалереях міст вивчалось за можливістю якнайретельніше. Проте з огляду на різний час, проведений у конкретному місті, та різну кількість ліній, подані на сайті подорожі можуть бути як вельми детальними, так і не дуже. Фотографії автобусів, як правило, подані фрагментарно. Окремий підрозділ проекту присвячується подорожам з нетранспортним ухилом (див. Подорожі). Географія таких подорожей вельми широка, проте на даний момент цей розділ не є пріоритетним. Оскільки фотогалереї переважно розробляються на основі коротких візитів, а інколи й через тривалий час після таких візитів, не виключені помилки як в позначенні місця, так і в інтерпретації тих чи інших явищ. Ваші зауваження по можливості будуть враховані, а виправлення внесені. Кость (Костянтин) Козлов
|