Urbantransport.kiev.ua
Виберіть мову:
Українська | English
Urbantransport.kiev.ua Urbantransport.kiev.ua
Швидкий перехід до галерей

Виберіть місто
Ірша – Вишевичі – Радомишль
Тролейбусна лінія Ірша – Вишевичі – Радомишль відноситься до вельми рідкісних проектів, адже доти ще ніколи в історії українського тролейбуса не намагалися організувати тролейбусне сполучення між селами.
>>>

irsza-pzz Станція ПЗЗ Ірша – початковий пункт планованої тролейбусної лінії.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
irsza irsza Кілька видів поблизу станції. Десь поруч мало бути розворотне кільце тролейбусів.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyrva vyrva Пройшовши через невелике селище Вирва, дорога продовжується через таку мальовничу місцевість.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyrva-old Колись досить давно сполучення здійснювалося такою дорогою (зараз проходить у кількох метрах від основної).

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyrva-rozv vyrva-rozv Хоча деякі дерева були вирубані або підрізані, рослинність за останні більше 10 років вже встигла відновитися.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vepryn vepryn Кілька видів поблизу наступного селища – Веприн.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyszeviczi-c vyszeviczi-c Звідси вже досить близько до Вишевичів, і майже зразу дорога виводить до центру селища. Стара промтоварна крамниця тепер виконує роль місцевого супермаркету.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyszeviczi-znak Цей знак чітко показує, що Вишевичі розташовані якраз посеред планованої тролейбусної траси.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyszeviczi-stop Павільйон на одній з можливих тролейбусних зупинок.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyszeviczi-pd vyszeviczi-pd В'їзд до Вишевичів з півдня.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vyszeviczi-depot vyszeviczi-depot Бічна дорога, що виводить до частини території ВАТ „Вишевичі Агротехніка” з видом на місцевість планованого депо. Саме тут більше року зберігався той самий єдиний К-11у з надією на вихід на лінію. З 1997 до 2004 року цей тролейбус працював під номером 2003 у Чернівцях.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
Mezyriczka Mezyriczka Тим часом дорога продовжується до селища Межирічка. Судячи з дерев, тут роботи не починалися. Ну і добре – бодай дерева збереглися.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vracza vracza Наступне велике село називається Велика Рача. Видно, що й тут нічого не робилося, адже стан дороги подекуди незадовільний.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
vracza-stop Ось така зупинка автобусів та, можливо, таксі. Один з варіантів „таксі” зображений у правій частині знімка.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
radomyszl Перетин автодороги T0618 (прямо від фотографа й наліво) з місцевою дорогою. Зараз вже не вдасться встановити, чи мали тут проїжджати тролейбуси, але цілком можливо, що десь неподалік мала б бути кінцева цієї лінії.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
rad-v Пам'ятник вантажівці поблизу АТП.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
kzet kzet Достеменно невідомо, але цілком можливо, що це і є ті два недобудовані тролейбуси, які планувалися для лінії Радомишль – Ірша. Тролейбуси сфотографовані у цехах на старій території КЗЕТ і перебували там принаймні до 2007 року.

[15.11.2005, Kostj Kozlov]
bus bus Зараз сполучення успішно здійснюється автобусами, які виконують шість рейсів з прив'язкою розкладу до розкладу електропоїздів від станції ПЗЗ Ірша. ЛАЗ-695 на зупинці та біля ВАТ „Вишевичі Агротехніка”.

[14.06.2008, Kostj Kozlov]
Виберіть
Ірша – Вишевичі – Радомишль
© Kostj Kozlov, 2004-2011.
Last updated - 17.01.2011.