КТБ-1
та К-2 (інші)
До
списку тролейбусів київської серії
У цій галереї зібрані фото тролейбусів
КТБ-1 та К-2, на яких не видно або неможливо розібрати інвентарного
номера. Оскільки візуально практично неможливо встановити відмінності
між КТБ-1 та К-2, у цій галереї тролейбуси фігуруватимуть під більш
звичною назвою - К-2.
Один з К-2 на території депо.
[1960-і, з фондів Київського музею історії транспорту]
Ще один, у тому самому депо.
[1960-і, з фондів Київського
музею історії транспорту]
Черговий К-2, підготовлений для
випробувань.
[1960-і, з фондів Київського
музею історії транспорту]
К-2 разом з 9Tr, автобусами ЛАЗ-695 та
трамваями КТВ-57 на пл. Ленінського Комсомолу.
[1960-і, Сергій Білозеров (з
фондів ЦДКФФА)]
Типовий вид тогочасного Хрещатика з
пл. Калініна, коли тролейбусів було принаймні не менше, ніж
автомобілів.
[1960-і, Ю. Мосенжник (з фондів
ЦДКФФА)]
Панорама пл. Калініна. Після утворення депо № 2 маршрут
№ 4 згодом було туди передано, тоді як маршрут № 16 ще деякий час
обслуговувався депо № 1, і саме на ньому можна було зустріти як
тролейбуси К-2, так і К-3.
[1960-і, Ю. Мосенжник (з фондів ЦДКФФА)
]
К-2 та трамвай КТВ-57 на пл. Ленінського Комсомолу.
[01.1964, Олександр Примаченко (з фондів ЦДКФФА)]
Інколи К-2 курсували й у районі пл.
Перемоги. Маршрути цього району передавалися до новоствореного депо № 2
поступово, тому ще до середини 1960-х тут все ще подекуди можна було
зустріти тролейбуси депо № 1.
[1960-і, листівка з колекції
Олексія Бойка]
Кілька типів тролейбусів як фон до групи робітників, що зібралися на території
депо № 1
[1960-і, з фондів Київського
музею історії транспорту]
Зрозуміло, що аж ніяк не К-2 був
об'єктом цієї фотографії, а дослідний зразок К-8 на базі сідельного
тягача КАЗ-606А “Колхида”, виготовлений КЗЕТ для
Криму.
[.01.1965, Олександр Примаченко
(з фондів ЦДКФФА)]
© Kostj
Kozlov, Aare
Olander, автори фотографій. При використанні матеріалів
проконсультуйтеся з
авторами чи власниками копірайту та посилайтеся на першоджерело
Останнє оновлення - 03.03.2007