401 та 402
 
До списку тролейбусів київської серії




Оскільки попервах номери тролейбусам на передній частині не наносилися, вирізнити, який з них є 401, а який - 402, неможливо, тож обидва вони об'єднані в одній галереї. Кадр дозволяє не лише побачити забарвлення тролейбуса, а й оцінити комфорт пасажирів цього спекотного літнього дня

[1959, кадр з кінофільму "Warszawiak w Kijowie" (з фондів ЦДКФФА)]



Один з перших виїздів тролейбуса на маршрут (судячи з усього, попередні випробування проводилися на маршруті № 4), фото на Хрещатику в районі Бессарабської пл.

[.05.1957, з фондів ЦДКФФА]


Найкращі тролейбуси, ясна річ, мали працювати саме на Хрещатику. І чи не найліпше для цього підходив найкоротший у місті маршрут № 3 (пл. Сталіна - пл. Толстого). Хоча на цьому фото тролейбус перебуває в депо.


[1950-і, з фондів Київського музею історії транспорту]



І знову Хрещатик.


[.07.1959, з фондів ЦДКФФА]



Один з колишніх московськихТБЭ-С розвертається на кінцевій пл. Льва Толстого. Будинку на задньому плані вже не існує, тепер там станція метро. 


[1950-і, з фондів Київського музею історії транспорту]



Може, у ті роки тролейбуси розрізняли за маршрутними табличками, а не за інвентарними номерами? Маршрут № 4 у 1950-і роки на пл. Сталіна (Європейська пл.) не курсував, скоріше за все, це теж маршрут № 3. 


[1950-і, з фондів Київського музею історії транспорту]



   
© Kostj Kozlov, Aare Olander, автори фотографій. При використанні матеріалів проконсультуйтеся з авторами чи власниками копірайту та посилайтеся на першоджерело

Останнє оновлення - 01.03.2007