401 та 402
До
списку тролейбусів київської серії
Оскільки попервах номери тролейбусам на передній частині не наносилися, вирізнити,
який з них є 401, а який - 402, неможливо, тож обидва вони об'єднані в
одній галереї. Кадр дозволяє не лише побачити забарвлення тролейбуса, а
й оцінити комфорт пасажирів цього спекотного літнього дня
[1959, кадр з кінофільму "Warszawiak w Kijowie" (з фондів ЦДКФФА)]
Один з перших виїздів тролейбуса на
маршрут (судячи з усього, попередні випробування проводилися на
маршруті № 4), фото на Хрещатику в районі Бессарабської пл.
[.05.1957, з фондів ЦДКФФА]
Найкращі тролейбуси, ясна річ, мали
працювати саме на Хрещатику. І чи не найліпше для цього підходив
найкоротший у місті маршрут № 3 (пл. Сталіна - пл. Толстого). Хоча на
цьому фото тролейбус перебуває в депо.
[1950-і, з фондів Київського
музею історії транспорту]
І знову Хрещатик.
[.07.1959, з фондів ЦДКФФА]
Один з колишніх московськихТБЭ-С розвертається на
кінцевій пл. Льва Толстого. Будинку на задньому плані вже не існує,
тепер там станція метро.
[1950-і, з фондів Київського
музею історії транспорту]
Може, у ті роки тролейбуси розрізняли за маршрутними
табличками, а не за інвентарними номерами? Маршрут № 4 у 1950-і роки на
пл. Сталіна (Європейська пл.) не курсував, скоріше за все, це теж
маршрут № 3.
[1950-і, з фондів Київського
музею історії транспорту]
© Kostj
Kozlov, Aare
Olander, автори фотографій. При використанні матеріалів
проконсультуйтеся з
авторами чи власниками копірайту та посилайтеся на першоджерело
Останнє оновлення - 01.03.2007